Triumph-Tiger-800-XRX-1-mannmotors-hu

Triumph Tiger 800 XRX – ABS – (2014)

Triumph-Tiger-800-XRX-2-mannmotors-hu

A Triumph Tiger 800 egy duál-sport motorkerékpár, amelyet 2010-ben dobott piacra a brit gyártó: “Triumph Motorcycles”. Két változata létezik a TRIUMPH Tiger 800-nak, az XC és az XR. A “Tigris” 800 XR jobban aszfaltra-optimalizált motorkerékpár, míg a “Tigris” 800 XC terepesebb használatra tervezték. Különbség van a 2 modell között, az első kerékpánt-gumiabroncs méretében, első teleszkóp átmérőben, tömegben, felniben (acél küllős vagy alumínium), villaszögben és utánfutásban is. A TRIUMPH Tiger 800 első generációját 2010 és 2014 között gyártották. Mint más gyártóknál is, költséghatékonysági megfontolásból a gyártás helyszíne: Anglia és az összeszerelés helye: Thaiföld, Bangkok. …


Triumph-Tiger-800-XRX-7-mannmotors-hu Triumph-Tiger-800-XRX-9-mannmotors-hu

A szükséges munka leírása – Triumph Tiger 800 XRX :

A tulajdonos kérésére első és hátsó gumiabroncs csere, valamint fékfolyadék csere volt terítéken.

Az első és hátsó gumicsere alap esetben nem nagy kihívás, de olykor találkozhatunk nehézségekkel. Jelen esetben az első kerék ki- és beszerelése nem volt problémás. A hátsó kerék kiszerelése nehézségekbe ütközött a sok keréktengely és távtartó közé bejutott homok, szennyeződés és egy erősen feltekeredett rongy miatt. A hátsó kerék kiszerelése és a gumiabroncs csere után az összes kerék-lengővilla és féknyereg-lengővilla csatlakozási pontot meg kellett tisztítani, valamint a kerék agycsapágyakig bejutott szennyeződéseket el kellett távolítani. Így a normál gumicsere időtartamon túlmutatott az az idő, amit ez a munkafolyamat megkívánt.

A jelen esetben az ABS rendszer kissé megbonyolította a fékfolyadék cserét, mivel a Triumph Tiger 800 XRX -en a mérnökök 2014-ben már az ABS szolenoid szelepét már csak a “szerviz állapotba kapcsolás” után (illetve az ABS rendszer aktív működése közben) nyit ki, így az egész rendszerben a fékfolyadék csere és a légtelenítés csak ezen szelep nyitása után végezhető el.


Karbantartási munka és a szervizhez szükséges alkatrészek, folyadékok folyamatos kiadást jelentenek a tulajdonosnak, de karbantartás nélkül nem működik a gépjármű megfelelően, illetve bizonyos esetekben az elhanyagolt állapot működés képtelenséget vagy veszélyhelyzetet von maga után. Időben elvégzett karbantartás és ápolás megkönnyíti a használó életét, valamint biztonságosan használható lesz a jármű. Meg kell óvni magunkat minden lehetséges veszélyforrástól és kritikus helyzettől.
Az időben elvégzett karbantartás “aranyat ér”, illetve “a hosszú egészség záloga”!
Szervizeltesse gépjárművét rendszeresen, használja biztonságosan és örömmel minden alkalommal!


Motorszerviz és Gumiszerviz
Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644


Triumph-Tiger-800-XRX-3-mannmotors-hu

Triumph Tiger 800 XRX – Műszaki adatai:

Modellkód: A082
Modellnév: Triumph Tiger 800 XRX
Motorkód: A082

(Aktuális) modell széria évek: /2010 – 2014/
(Aktuális) modell gyártási éve: 2014
futott km: 31081 km

Motorblokk és váltómű:

hengerűrtartalom: 799 cm3
motor típus: 3 hengeres, soros, láncos, DOHC, 4 ütemű, 12 szelep
maximális teljesítmény: 94,2 Le (69,3 kw) – 9300 RPM
maximális forgatónyomaték: 79 Nm – 7850 RPM
kompresszió viszony (gyári adat): 12,0 : 1
sűrítési végnyomás (gyári adat): bar / kPa / psi
(hideg motornál)
sűrítési végnyomás (mért adat):
(meleg motornál) sűrítési végnyomás (mért adat):
furat-löket: 74,00 x 61,90 [mm]
üzemanyagellátó rendszer: EFI
gyújtás: elektronikus (3D)
kenési rendszer: nedves karteres
hűtési rendszer: folyadék hűtésű
kuplung: manuális, nedves, több tárcsás, mechanikus (bovden) működtetésű
váltómű: manuális kapcsolású – 6 sebességfokozat

Váz, futómű, fék és kerék:

utánfutás: 86,2 mm
(kormányszög) villaszög: (66,3°) 23,70 °
hajtás: lánc hajtású ; #525
első felfüggesztés: SHOWA – hidraulikus teleszkóp , (átmérő: 43 mm)
első rugóút: 180 mm
hátsó felfüggesztés: SHOWA monoshock – állítható rugó előfeszítés
hátsó rugóút: 170 mm

E. kerék és gumiabroncs:

első gumiabroncs: 100/90R19
e. gumiabroncs (aktuális) adatai: Pirelli – Scorpion Trail II. – (57 V)
E. gumiabroncs (aktuális) tömege: 4870 g
alternatív első gumiabroncs méret: (nincs a gyártó által megadva)
első gumiabroncs nyomás: 2,5 (2,5) bar / 250 (250) kPa / 36 (36) psi
első kerékpánt (felni) méret: 2.50 x 19 – JIL – (5×2 = 10 küllős)
E. kerékpánt (felni) tömege: 7030 g (féktárcsákkal, csapágyakkal, csavarokkal, fémszeleppel)

H. kerék és gumiabroncs:

hátsó gumiabroncs: 150/70R17
h. gumiabroncs (aktuális) adatai: Pirelli – Scorpion Trail II. – (69 V)
H. gumiabroncs (aktuális) tömege: 7520 g
alternatív hátsó gumiabroncs méret: (nincs a gyártó által megadva)
hátsó gumiabroncs nyomás: 2,9 (2,9) bar / 290 (290) kPa / 42 (42) psi
hátsó kerékpánt (felni) méret: 4.25 x 17 – JIL – (5×2 = 10 küllős)
H. kerékpánt (felni) tömege: 9560 g (féktárcsával, csapágyakkal, csavarokkal, lánckerékkel, fémszeleppel)

Fékrendszer:

első fék: ABS – dupla tárcsás, úszó ágyazású (10 szegecses), 2 dugattyú / munkahenger – NISSIN
első fék átmérője: 308 mm
hátsó fék: ABS – 1 tárcsás, 1 dugattyú – NISSIN
hátsó fék átmérője: 255 mm

Méretek és műszaki adatok:

száraz tömeg:
menetkész tömeg: 210 kg
teljesítmény/tömeg arány: 0,4486 Le/kg
ülés magasság: 810 – 830 mm
magasság: 1350 mm
hosszúság: 2215 mm
szélesség: 866 mm
hasmagasság: kb. 155 mm
tengelytáv: 1555 mm
üzemanyag kapacitás: 19 liter
Üzemanyag fogyasztás: ..5,4 – .. liter / 100 km
(becsült) hatótávolság: … – … km
gyorsulás 0-100 km/h: 3,7 sec
legnagyobb sebesség: 210 km/h

Egyéb specifikációk:

indítás: elektromos indítómotor
generátor: kb. 645 Watt – 5000 r/min
akkumulátor: YTX16-BS ; 12 V – 14 Ah


Motorszerviz és Gumiszerviz
Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644


Triumph-Tiger-800-XRX-5-mannmotors-hu

Triumph Tiger 800 XRX

A “nagymacska” mindig útra kész! Angol szemlélet és megvalósítás öleli magához a motorkerékpárt a tervek megszületésétől egészen a gyárból való elszállításukig. Aki ezt a motorkerékpárt választja, az akusztikus élmény lesz az egyik döntő szempont. A sor 3-as motorblokk koncertje egy különleges élményt nyújt a felhasználó és a környezet számára is. Biztosítani kell a jármű részére a rendszeres megtett út és/vagy időközönként elvégzett szervizt, cserébe a motorkerékpár hűséges társunk lesz a mindennapokban. Triumph Tiger 800 XRX a túramotorok királynője.


Mindig tartsa kiváló műszaki állapotban gépjárművét!
Minden gép és gépjármű meghálálja a gondos törődést, a hosszabb és gondtalanabb működéssel.
Minden gépet és gépelemet bizonyos idő, üzemóra vagy kilométer után szervizelni és karbantartani kell!
Ennek hiánya esetén nem várható el a gondtalan és biztonságos működés!
Rendszeres időközönként és/vagy megtett kilométer után szervizeltesse gépjárművét.
Gumiabroncsai belső nyomását, életkorát (DOT) és állapotát mindig kísérje figyelemmel az Ön és környezete biztonsága érdekében.


—————————————–
———————————————————

Amennyiben a motor járóképtelen és beszállítására van szükség, ajánlom a MotorAngel motorkerékpár mentéssel és szállítással foglalkozó céget. A MotorAngel magas színvonalon és a motorra gondosan odafigyelve végzi a szállítást. Baleset, vagy sok éves tárolás után üzemképtelen Motorod? A szervizbe Motorszerviz Budaörs – Mann Norbert szállítás többé nem probléma!
motormentő kapcsolat :
+36-30-7431277 vagy +36-20-6628838

Beszállítás és vállalás a MannMotors műhelyébe, CSAK előzetes egyeztetés után lehetséges!!!

Motorkerékpárja, robogója szervizelésével kapcsolatban, ezen az űrlapon tud információt kérni: MannMotors kapcsolat

Motorszerviz Budaörs
MannMotors
Mann Norbert
+36-20-5465644

Japán, angol, német vagy olasz motorod van? Olyan szerelőt keresel, aki a sajátjaként szervizeli és ápolja a motorodat? MannMotors – Motorszerviz Budaörs – Mann Norbert