kawasaki-gp-master-mkp-referencia-mannmotors-hu

KAWASAKI motorkerékpárok története:

A belsőégésű motorok fejlődése a 20. század eleje óta folyamatosan teret hódított magának. Visszatekintve a motorkerékpárok evolúciójára, a fejlődés elképesztő mértékű volt. A belső égésű motorok (=hőerőgépek) hatásfoka nagyon sokat javult az elmúlt évszázadban. A járművek és gépek tömeg / teljesítmény aránya is drasztikus fejlődésen ment keresztül.
A világnak szüksége van a jó minőségű gépekre és gépjárművekre. Ha a kereslet nagyobb, mint a kínálat, akkor még nagyobb a fejlődési lehetőség. Az 1896 október 15.-én megalapított japán KAWASAKI gyár, kezdetben hajókat épített, de fokozatosan, a jármű és fémipar számos területéből részt követeltek maguknak.

kawasaki-b8-125-master-motorkerekparok-mannmotors-hu

KAWASAKI gyár, 1962-ben, egy 125 cm3-es motorkerékpárt gyártott, KAWASAKI – B8 néven. Így beléptek a motorkerékpár gyártó óriások táborába. Ez egy 125 köbcentis (123,5 cm3), egyhengeres, kétütemű, léghűtéses utcai motorkerékpár volt. Maximális teljesítménye (a gyári adatok szerint) 11Le volt 8000-es fordulatszám mellett. A váltó kihajtótengelyéről a hajtást lánccal vitték át. 4 sebességes váltóművel szerelték, ami a korszak saját elképzeléseinek megfelelt.Ez az első sorozatba gyártott KAWASAKI motorkerékpár, amely a ‘Meihatsu B7‘ alapjaira épült. Amelyet elsőként szerelt a KAWASAKI gyár saját motorblokkal.

A kimagasló minőségű termékekkel, és a kiváló minőségű japán alkatrészeket felhasználva, hamar a motorkerékpárok piacán is ismerté vált a KAWASAKI márkanév. A márkanév magában foglalja a gondosságot és a japán-precizitást is. Aki a KAWASAKI -család termékeit vásárolja, kiváló minőség mellett dönt és érzelmileg is elköteleződik a csúcstechnológia mellett.


A KAWASAKI megalapítójának életútja:

kawasaki-shōzō-master-mkp-referencia-mannmotors-hu

Kawasaki Shōzō  川崎 正蔵
(1837 augusztus 10 Daikoku, Satsuma
1912 december 2 Japán)

Japán iparos és hajóépítő.


Kagoshimában született 1837 augusztus 10.-én. Shōzō-san 1854-ben kereskedő lett Nagasaki-ban, amely az egyetlen város volt ekkor japánban, ami nyitott nyugat felé. 1864-ben Osaka-ban belevágott a hajózási üzletbe, de sajnos nem járt sikerrel, mivel a teherhajója vihar közben elsüllyedt. 1869-ben csatlakozott a Ryukyu-szigetekről származó cukrot kezelő céghez, amelyet egy Kagoshima szamuráj alapított, majd 1893-ban a Pénzügyminisztérium felkérésére kutatta Ryukyu cukor– és tengeri szállítás útjait. 1894-ben kinevezték a “Japan Mail Steam-Powered Shipping Company” ügyvezető alelnökévé, és sikerült tengeri utat nyitnia a Ryukyu felé és cukrot szállítani Japán szárazföldjére.

Kawasaki Shōzō életében több tengeri balesetet élt át. Elmélyítette bizalmát a nyugati hajók iránt, mert azok tágasabbak, stabilabbak és gyorsabbak voltak, mint a tipikus japán hajók.
Nagyon érdeklődött a modern hajógyártás iránt.
1876 ​​áprilisában Matsukata Masayoshi pénzügyminiszter támogatásával, (aki ugyanabból a tartományból származott, mint Kawasaki) létrehozta a Kawasaki Tsukiji Hajógyárat a kormánytól kölcsönzött földeken, a Sumida-gawa folyó mellett, Tsukiji Minami-Iizaka-chō (jelenleg Tsukiji 7-chome, Chūō, Tokyo), ami jelentős előrelépés hajóépítőként.

A Kawasaki Heavy Industries, Ltd. eredete 1876-ra vezethető vissza, amikor Kawasaki Shōzō (川 崎 正 蔵) megalapította a Kawasaki Tsukiji Hajógyárat Tokyo-ban, Japánban. Húsz évvel később, 1896 október 15.-én alapították a Kawasaki Dockyard Co., Ltd. néven.


Motorszerviz és Gumiszerviz
Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644


kawasaki-company-head-master-mkp-kawasaki-tortenet-mannmotors-hu

Kawasaki Heavy Industries Ltd.
川崎重工業株式会社
(Kawasaki Jūkōgyō Kabushiki-gaisha) megalapítása:

A Kawasaki Heavy Industries Ltd. (KHI) ( 川 崎 重工業 株式会社, Kawasaki Jūkōgyō Kabushiki-gaisha ) japán állami multinacionális vállalat, amely elsősorban motorkerékpárok, motorok, nehéz berendezések, repülőgép- és védelmi felszerelések, járművek és hajók gyártójaként ismert. Ipari robotok, gázturbinák, kazánok és egyéb ipari termékek gyártásával is foglalkozik.
A cég az alapítóról, Shōzō Kawasaki
-ról kapta a nevét. Kettős székhelye van Chūō, Kobe-ban és a tokiói Minato-ban.

A KHI a Mitsubishi Heavy Industries és az IHI mellett Japán három legnagyobb nehézipari gyártójának egyike. A második világháború előtt a KHI a Kobe Kawasaki zaibatsu része volt, amelybe a Kawasaki Steel és a Kawasaki Kisen is beletartozott. A konfliktus után a KHI, a DKB Csoport (keiretsu) részévé vált.

1876 április

Kawasaki Heavy Industries Ltd. születése, az 1876 áprilisában megalapított, a Kawasaki Tsukiji Hajógyár születésével kezdte meg életútját és felemelkedését.

1886 – 1896

1886-ban Tokióból Hyogo-ba költöztette az üzletet. Ez teret engedett a vállalatának leadott megrendelések növekedésének és a Kawasaki Dockyard átnevezésének. Az új és továbbfejlesztett vállalat a Kawasaki Dockyard Co., Ltd. néven született meg, (amikor az kínai-japán háború idején megnőtt a hajók iránti kereslet) 1896 október 15.-én. Kojiro Matsukatát hirdették meg a vállalat első elnökének.

1906 – 1929

Miután új gyárat nyitott 1906-ban, a vállalat elkezdte diverzifikálni termékeit. Az 1. világháború végéig alkatrészeket gyártanak a vasút, az autóipar és a repülőgépipar számára. A háború után a szövetséges fegyverek korlátozásáról szóló, 1912-es megállapodással együtt a Kawasaki a hajógyártás hatalmas visszaesésével szembesült. 1929-ben a válság (nagy gazdasági világválság) nagy pénzügyi problémákat okozott a cégnek.

’50-es évek

1947 végén a kormány új hajógyártási irányvonalat vezetett be, amely növelte a cég nyereségét, és segített a vállalat helyreállításában. A vállalat minden tevékenységét folytathatta, és az 1950-es évekre Japán és a világ élén tűnt fel, mint a legnagyobb hajóépítő.

’60-as évek

Az 1960-as évek végére, a 70-es évek derekára elkezdett kivonulni a hajógyártásból, és diverzifikálta vállalatát: motorkerékpárokat, jet-ski-ket, hidakat, alagútfúró gépeket és repülőgépeket gyártott. Versenyképes technológiájú vasúti kocsikat is szállítottak a New York-i metrórendszerbe.

1995-1996

1995-ben a KHI megállapodott Kínával az emberiség által ismert legnagyobb konténerszállító hajók gyártásáról. Ennek eredményeként a társaság 1996-ban a vártnál magasabb nyereséget jelentett be. Azonban röviddel a nyereség után a vállalat hosszú visszaesést tapasztalt az üzleti életben, és arra kényszerítette őket, hogy megoldást találjanak.

XXI. század

A vállalat folyamatos veszteségeket prognosztizál a 21. századtól. Közös vállalatot alapított az Ishikawajima-Harima Heavy Industries Co.-val. 2001 végére azonban a megállapodást felbontották. A következő években a KHI Co. a nyereség és a veszteség ingadozását tapasztalhatta, így a mindenkori gazdaság helyzetét felmérve, keresik a megoldást az egyensúly megtartására és a nyereség optimalizálására.


Motorszerviz és Gumiszerviz
Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644


KAWASAKI és a VERSENYSPORT-ban való szerepvállalás:

Nemzetközi multinacionális cég, amely a versenysportokban való részvételt is szívügyének tekinti. Minden versenyen jelen akarnak lenni. Legyen az bármelyik földrészen. A múltban és a jelenben is részt vettek, minden általuk gyártott termékkel benevezhető technikai versenyben. Ez a japán filozófia része. Mindent a végletekig akarnak tökéletesíteni.

Jelen voltak számtalan eseményen és ebből nagyon sok versenyt, verseny sorozatot megnyertek és számos bajnokot tudhatnak köreikben. A különböző versenysorozatokban és kategóriákban elért eredményeik magukért beszélnek és hirdetik a márka által nyújtott kiváló minőséget és harmóniát. A zöld, mint domináns szín kiemelkedően jól látható a mezőnyben és a márka neve az eredmény listákon.

motorverseny:
MotoGP, WSBK, FIM-EWC (Endurance World Championship); MX-GP; SUPERCROSS, FMX, Classic racing


KAWASAKI által gyártott termékek:

Kezdetben hajógyártással foglalkoztak, majd a nehéz ipar felé és a gépjárművek felé is kiterjedt az érdekeltségük. Ma számtalan ipari szegmensben megérdemelt részt tudhatnak magukénak. Jelen vannak: vasúti járművek, metrók, repülőgépek, hajók, motorblokkok, motorkerékpárok, jet-ski-k, hidak, alagútfúró gépek és repülőgépek, nehézipari gépek gyártásában. A mindennapi élet szereplői és az ipar számos területén is használják nagy megelégedettséggel a termékeiket.

—————————————–
———————————————————

MannMotors


Minden gép és gépjármű meghálálja a gondos törődést, a hosszabb és gondtalanabb működéssel.
Minden gépet és gépelemet bizonyos idő, üzemóra vagy kilométer után szervizelni és karbantartani kell!
Ennek hiánya esetén nem várható el a gondtalan és biztonságos működés!
Rendszeres időközönként vagy megtett kilométer után szervizeltesse gépjárművét.


Amennyiben a motor járóképtelen és beszállítására van szükség, ajánlom a MotorAngel motorkerékpár mentéssel és szállítással foglalkozó céget. A MotorAngel magas színvonalon és a motorra gondosan odafigyelve végzi a szállítást. Baleset, vagy sok éves tárolás után üzemképtelen Motorod? A szervizbe Motorszerviz Budaörs – Mann Norbert szállítás többé nem probléma!
motormentő kapcsolat : +36-30-7431277 vagy +36-20-6628838

Beszállítás és vállalás a MannMotors műhelyébe, CSAK előzetes egyeztetés után lehetséges!!!

Motorkerékpárja, robogója szervizelésével kapcsolatban, ezen az űrlapon tud információt kérni: MannMotors kapcsolat

Motorszerviz Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644

Japán, angol, német vagy olasz motorod van? Olyan szerelőt keresel, aki a sajátjaként szervizeli és ápolja a motorodat? MannMotors – Motorszerviz Budaörs – Mann Norbert