honda-rc166-master-mkp-referencia-mannmotors-hu

HONDA motorkerékpárok története:

A belsőégésű motorok fejlődése a 20. század eleje óta folyamatosan teret hódított magának. Visszatekintve a motorkerékpárok evolúciójára, a fejlődés elképesztő mértékű volt. A belső égésű motorok (=hőerőgépek) hatásfoka nagyon sokat javult az elmúlt évszázadban. A járművek és gépek tömeg / teljesítmény aránya is drasztikus fejlődésen ment keresztül.
A világnak szüksége van a jó minőségű gépekre és gépjárművekre. Ha a kereslet nagyobb, mint a kínálat, akkor még nagyobb a fejlődési lehetőség.
1947-től a „gépjárművek csarnoka” bővült a motorkerékpárok egy kultikus modelljével, a ‘HONDA type-A’-val (más néven: „BATA-BATA” – hangja után kapta becenevét).

Egy új szereplő végleg elfoglalta helyét a japán és a világ járműgyártásának élvonalában. A fejlesztések folytak és a piac igényeit szem előtt tartva, a megfelelő áron a kiváló minőségű termékekkel belopták magukat vásárlóik szívébe és örökre a HONDA-család rajongóivá váltak. Akinek egyszer volt már HONDA motorkerékpárja vagy robogója, az biztosan legközelebb is magas minőségű terméket szeretne vásárolni, így valószínűleg a jól bevált minőséget, HONDA – t fog választani!

honda-a-type-master-mkp-referencia-mannmotors-hu

1947-ben HONDA type-A (más néven: „BATA-BATA”) megszületése volt az első komoly mérföldkő. Egy kerékpárra erősítettek fel egy 2 ütemű robbanómotort, ami a hátsó kereket hajtotta meg (menetirány szerint) bal oldalról szíjjal és jobb oldalon maradt a pedálos láb-hajtás funkció. A felszerelt motor egy: 50 cm3-es, 2 ütemű, „rotary” erőforrás, melynek teljesítménye kb. 1 LE volt, 5000 RPM mellett. Az első HONDA motorbicikli máris magas minőségi mércét állított a jövő generációinak.


Motorszerviz és Gumiszerviz
Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644


Életút:

soichiro-honda-master-mkp-referencia-mannmotors-husoichiro-honda-master-2-mkp-referencia-mannmotors-hu

Soichiro Honda 本田 宗一郎
(Honda Sōichirō
)

(1906 november 17 Hamamatsu
1991 augusztus 5 Tokyo)

Japán mérnök, szerelő és iparos.


A HONDA gyár megalapítója és névadója. Soichiro Honda 1906. november 17-én született Kōmyō faluban,  Iwata kerületben, Shizuoka-ban, Hamamatsu közelében. Kisgyerek korától kezdve segített édesapjának (Gihei Honda), akitől a kovácsolás, fémmegmunkálás és a bicikli javítás mesterségét is elsajátítja. Édesanyja (Mika Honda) takács volt. Honda-sant nem érdekelte a hagyományos oktatás. Iskolája tanulmányi jelentéseket adott át a gyerekeknek, és megkövetelte, hogy a szülők lepecsételve küldjék vissza, így biztosítva a jelentés szülői tudomásul vételét. Honda gumibélyegzőt készített, hogy egy használt gumibicikli-pedál fedeléből kovácsolja családi pecsétjét és így „áthidalja a szülői szemrevételezés problémáját”. A csalást hamar kiderítették, amikor hamisított bélyegeket kezdett gyártani más gyerekeknek. Nem tudta, hogy a bélyegzésnek tükör-szimmetrikusnak kellett volna lennie, mivel családneve 本田 függőlegesen írva szimmetrikus, ezért nem okozott problémát, de néhány más gyermek családneve esetében nem volt ilyen szimmetria. Találékony és talpraesett gyermek volt, így a tanulási folyamat korán elkezdődött.

Kis gyerekként látta falujukban az első autót (FORD T-model) , ami rögtön elkápráztatta és egy életre rabul ejtette a gépjárművek világa.
1922-1928 HONDA-san autószerelőként dolgozott, illetve tovább fejlesztette tudását és gyakorlatát Tokyo-ban.
1928-ban megnyitotta saját műhelyét.
1936-ban Soichiro Honda rajthoz állt egy turbó feltöltős Ford volánja mögött, a Japánban 1. alkalommal megrendezett autóversenyen (versenypálya: Tamagawa Speedway). Verseny közben súlyosan megsérült a bal szemére és ezt követően csak visszafogottan versenyzett.


honda-company-head-master-mkp-honda-tortenet-mannmotors-hu

HONDA Motor Company, Ltd.
本田技研工業株式会社
megalapítása:

1937-ben megakólapította a Tōkai Seiki gyárat, ahol dugattyú gyűrűket gyűrtottak a Toyota-nak. Ezt a gyárat a 1944-ben egy amerikai B29-es bombázó megsemmisítette. Az Iwata gyár összeomlott az 1945-ös Mikawa-i földrengésben. A háború után, a gyár megmaradt részeit eladta a Toyota-nak és ezt a pénzt befektette a következő álmába és 1946 októberében (Hamamatsu, Japán) megalapította a Honda Technical Research Institute-ot (=Honda Műszaki Kutatóintézet) – bejegyzésre csak 1948 szeptember 24-én került.

1948-ban kezdték el gyártani az első tömegtermelésben előállított motorbiciklit (HONDA Type A) , ezt 1951-ig árusították. 1949-ben kezdtek el gyártani egy új modellt (HONDA Type D) , ami nagyon sikeres volt. 90 cm3-es 2T motorral és 3 Le-vel gyártottál, préselt acél vázra volt a motorblokk felszerelve. 1959-ben megnyitották 1. motorkerékpár kereskedésüket az USA-ban. Az első (kisteher) autó (HONDA T360 – 1963) gyártása.

1973-as nyugdíjazásáig a cég elnöke volt. 1983-ig a cég főtanácsadójaként a cég vezetésében tovább segédkezett. – 1980-ban a People magazin „a Japán Henry Ford” névvel illette.


Motorszerviz és Gumiszerviz
Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644


HONDA és a VERSENYSPORT-ban való szerepvállalás:

Globális cég, amely a versenysportokban való részvételt szívügyének tekintette. Minden versenyen jelen akartak lenni. Legyen az bármelyik földrészen. Ez a cég alapfilozófiáját képezte.
A múltban és a jelenben is részt vettek, minden általuk gyártott termékekkel benevezhető technikai versenyben.

Jelen voltak számtalan eseményen és ebből nagyon sok versenyt, verseny sorozatot megnyertek és számos bajnokot tudhatnak köreikben.

autóverseny:
Forma 1; FIA-WEC (World Endurance Championship); WTCC (később: WTCR); Indycar; Champcar
motorverseny:
MotoGP, WSBK, FIM-EWC (Endurance World Championship); MX-GP; SUPERCROSS, FMX, Dakar Rally, Classic racing


HONDA által gyártott termékek:

A HONDA gyár jelenleg a műszaki élet, gépjárművek és gépek, használóinak nagy örömére világszerte gyártja és árusítja termékeit. Személyautók, motorkerékpárok, ATV/quad-ok, biciklik, kisgépek, vízi járművek és motorjaik, motorblokkok, robotok és repülőgépek képezik jelenleg a gyártott termékek listáját.

—————————————–
———————————————————

MannMotors


Minden gép és gépjármű meghálálja a gondos törődést, a hosszabb és gondtalanabb működéssel.
Minden gépet és gépelemet bizonyos idő, üzemóra vagy kilométer után szervizelni és karbantartani kell!
Ennek hiánya esetén nem várható el a gondtalan és biztonságos működés!
Rendszeres időközönként vagy megtett kilométer után szervizeltesse gépjárművét.


Amennyiben a motor járóképtelen és beszállítására van szükség, ajánlom a MotorAngel motorkerékpár mentéssel és szállítással foglalkozó céget. A MotorAngel magas színvonalon és a motorra gondosan odafigyelve végzi a szállítást. Baleset, vagy sok éves tárolás után üzemképtelen Motorod? A szervizbe Motorszerviz Budaörs – Mann Norbert szállítás többé nem probléma!
motormentő kapcsolat : +36-30-7431277 vagy +36-20-6628838

Beszállítás és vállalás a MannMotors műhelyébe, CSAK előzetes egyeztetés után lehetséges!!!

Motorkerékpárja, robogója szervizelésével kapcsolatban, ezen az űrlapon tud információt kérni: MannMotors kapcsolat

Motorszerviz Budaörs
MannMotors
Mann Norbert

+36-20-5465644

Japán, angol, német vagy olasz motorod van? Olyan szerelőt keresel, aki a sajátjaként szervizeli és ápolja a motorodat? MannMotors – Motorszerviz Budaörs – Mann Norbert