honda-ra272-1965-master-mkp-referencia-mannmotors-hu


HONDA – autók története:

A belsőégésű motorok fejlődése a 20. század eleje óta folyamatosan teret hódított magának. Visszatekintve a motorkerékpárok evolúciójára, a fejlődés elképesztő mértékű volt. A belső égésű motorok (=hőerőgépek) hatásfoka nagyon sokat javult az elmúlt évszázadban. A járművek és gépek tömeg / teljesítmény aránya is drasztikus fejlődésen ment keresztül.
A világnak szüksége van a jó minőségű gépekre és gépjárművekre. Ha a kereslet nagyobb, mint a kínálat, akkor még nagyobb a fejlődési lehetőség.
1947-től a “gépjárművek csarnoka” bővült a motorkerékpárok egy kultikus modelljével, a ‘HONDA – type-A’-val.

Egy új szereplő végleg elfoglalta helyét a japán és a világ járműgyártásának élvonalában. A fejlesztések folytak és a piac igényeit szem előtt tartva, a megfelelő áron a kiváló minőségű termékekkel belopták magukat vásárlóik szívébe és örökre a HONDA – család rajongóivá váltak. Akinek egyszer volt már HONDA – ja, az biztosan legközelebb is magas minőségű terméket szeretne vásárolni, így vélhetően újra HONDA – t fog választani!

honda-t360-master-auto-referencia-mannmotors-hu

1963 júniusában az első (kisteher) autó (HONDA – T360) gyártása megkezdődött. 4 ütemű, soros, 4 hengeres motorblokkal voltak szerelve. 356 cm3 hengerűrtartalmú motorral szerelték (motorkód: AK250E). A motor teljesítménye 30 LE (22kw) volt, 8500 RPM mellett. Ez a teljesítmény elegendő volt az akár 100 km/h -s tempóhoz is.


Életút:

soichiro-honda-master-mkp-referencia-mannmotors-husoichiro-honda-master-2-mkp-referencia-mannmotors-hu

Soichiro Honda 本田 宗一郎
(Honda Sōichirō
)

(
1906 november 17 Hamamatsu
1991 augusztus 5 Tokyo)
Japán mérnök, szerelő és iparos.


A HONDA gyár megalapítója és névadója. Soichiro Honda 1906. november 17-én született Kōmyō faluban,  Iwata kerületben, Shizuoka-ban, Hamamatsu közelében. Kisgyerek korától kezdve segített édesapjának (Gihei Honda), akitől a kovácsolás, fémmegmunkálás és a bicikli javítás mesterségét is elsajátítja. Édesanyja (Mika Honda) takács volt. Honda-sant nem érdekelte a hagyományos oktatás. Iskolája tanulmányi jelentéseket adott át a gyerekeknek, és megkövetelte, hogy a szülők lepecsételve küldjék vissza, így biztosítva a jelentés szülői tudomásul vételét. Honda gumibélyegzőt készített, hogy egy használt gumibicikli-pedál fedeléből kovácsolja családi pecsétjét és így “áthidalja a szülői szemrevételezés problémáját”. A csalást hamar kiderítették, amikor hamisított bélyegeket kezdett gyártani más gyerekeknek. Nem tudta, hogy a bélyegzésnek tükör-szimmetrikusnak kellett volna lennie, mivel családneve 本田 függőlegesen írva szimmetrikus, ezért nem okozott problémát, de néhány más gyermek családneve esetében nem volt ilyen szimmetria. Találékony és talpraesett gyermek volt, így a tanulási folyamat korán elkezdődött.

Kis gyerekként látta falujukban az első autót (FORD T-model) , ami rögtön elkápráztatta és egy életre rabul ejtette a gépjárművek világa.
1922-1928 HONDA-san autószerelőként dolgozott, illetve tovább fejlesztette tudását és gyakorlatát Tokyo-ban.
1928-ban megnyitotta saját műhelyét.
1936-ban rajthoz állt egy turbó feltöltős Ford volánja mögött, a Japánban 1. alkalommal megrendezett autóversenyen (versenypálya: Tamagawa Speedway). Verseny közben súlyosan megsérült a bal szemére és ezt követően csak visszafogottan versenyzett.


honda-company-head-master-mkp-honda-tortenet-mannmotors-hu

HONDA Motor Company, Ltd.
本田技研工業株式会社
megalapítása:

1937-ben megakólapította a Tōkai Seiki gyárat, ahol dugattyú gyűrűket gyűrtottak a Toyota-nak. Ezt a gyárat a 1944-ben egy amerikai B29-es bombázó megsemmisítette. Az Iwata gyár összeomlott az 1945-ös Mikawa-i földrengésben. A háború után, a gyár megmaradt részeit eladta a Toyota-nak és ezt a pénzt befektette a következő álmába és 1946 októberében (Hamamatsu, Japán) megalapította a Honda Technical Research Institute-ot (=Honda Műszaki Kutatóintézet) – bejegyzésre csak 1948 szeptember 24-én került.

1948-ban kezdték el gyártani az első tömegtermelésben előállított motorbiciklit (HONDA – Type A) , ezt 1951-ig árusították. 1949-ben kezdtek el gyártani egy új modellt (Type D) , ami nagyon sikeres volt. 90 cm3-es 2T motorral és 3 Le-vel gyártottál, préselt acél vázra volt a motorblokk felszerelve. 1959-ben megnyitották 1. motorkerékpár kereskedésüket az USA-ban. Az első (kisteher) autó (T360 – 1963) gyártása.

1973-as nyugdíjazásáig a cég elnöke volt. 1983-ig a cég főtanácsadójaként a cég vezetésében tovább segédkezett. – 1980-ban a People magazin “a Japán Henry Ford” névvel illette.


HONDA és a VERSENYSPORT-ban való szerepvállalás:

Globális cég, amely a versenysportokban való részvételt szívügyének tekintette. Minden versenyen jelen akartak lenni. Legyen az bármelyik földrészen. Ez a cég alapfilozófiáját képezte.
A múltban és a jelenben is részt vettek, minden általuk gyártott termékekkel benevezhető technikai versenyben.

Jelen voltak számtalan eseményen és ebből nagyon sok versenyt, verseny sorozatot megnyertek és számos bajnokot tudhatnak köreikben.

autóverseny:
Forma 1; FIA-WEC (World Endurance Championship); WTCC (később: WTCR); Indycar; Champcar
motorverseny:
MotoGP, WSBK, FIM-EWC (Endurance World Championship); MX-GP; SUPERCROSS, FMX; Dakar Rally


HONDA által gyártott termékek:

A gyár jelenleg a műszaki élet, gépjárművek és gépek, használóinak nagy örömére világszerte gyártja és árusítja termékeit. Személyautók, motorkerékpárok, ATV/quad-ok, biciklik, kisgépek, vízi járművek és motorjaik, motorblokkok, robotok és repülőgépek képezik jelenleg a gyártott termékek listáját.


—————————————–
———————————————————

MannMotors


MannMotors
Budaörs
Mann Norbert

+36-20-5465644


Autómentés és beszállítás:

Amennyiben az autó járóképtelen és beszállítására van szükség, ajánlom az AutómentésBudapest személyautó mentéssel és szállítással foglalkozó céget. Az AutómentésBudapest magas színvonalon és a járműre gondosan odafigyelve végzi a szállítást, ezért ajánlom őket jó szívvel. Baleset, vagy sok éves tárolás után üzemképtelen HONDA személyautója? A szervizbe – HONDA Autószerviz Budaörsön – Mann Norbert – szállítás többé nem probléma!
AutómentésBudapest

Beszállítás és vállalás a MannMotors műhelyébe, CSAK előzetes egyeztetés után lehetséges!!!

Amennyiben kérdése van HONDA személyautója szervizelésével, ezen lehetőségek valamelyikén fel tudja venni velünk a kapcsolatot: MannMotors kapcsolat

HONDA autószerviz
Budaörsön
MannMotors
Mann Norbert
+36-20-5465644